Snopp

Hejhopp! Först en sak som jag tänkt länge på. Har ni märkt att det finns en varm bänk nere vid blåa linjen i TC? När man kommer ner och ska sitta längst bak på linjerna mot Akalla Hjulsta, så den första bänken till vänster är varm medan dom andra är kalla. Wierd.
Och kommer ni ihåg att jag berättade om Dagens puss i metro där J och M snackade. Detta stod idag haha:

" J och M. Det räcker nu... Antingen så tar ni varandras nummer och ringer varann eller så skiter ni i det, ni tar upp plats vi andra vill ha. Tack. X"
Hahahaha underbar.
Igår somnade jag och Theo efter Kungarna av Tylösand <3 och imorse jobbade jag till tio. Har gjort maaassa kanelbullar. Är ju kanelbullens dag :)
Men nu ska jag sova för ikväll jobbar jag.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0