<3

Idag red jag mattillbehör (Kezo). Det gick faktsikt jättebra. :) Sedan åt jag mat och umgicks med min älskade Rebecca Lakey som har kommit hem. Fy vad jag har saknat henne. Vi kollade på två hoppningar och sedan så åkte jag hem och mötte Theo på vägen. Nu efter en skön och efterlängtad dusch sitter jag här och har precis reserverat biljetter till imorgon då vi (Jag, Rebecca, Bea, Persson och Emelie) ska kolla på I rymden finns inga känslor. Kommer bli gött.
Nu ska jag fixa mina naglar och sen krypa ner bredvid min pojk.
P&K

Underbar bild hahaha. Fyfan vad vi skrattade.


/KÄCK

Kommentarer
Postat av: johanna

Den filmen är bajs bra!! bara så att du vet:)



Kram Johanna

2010-09-18 @ 18:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0