Äntligen inlägg

Okej, problemet är fixat. Tangentbordet hade nästan slut på batterier. Så svårt var det. Jag hinner inte blogga så mycket just nu för att jag jobbar så himla mycket, och natt.
Idag kom jag hem halv fyra, somnade fyra och gick upp tio. Klockan elva var det samling i stallet och jag fick Tori, och han stannade ut sig. It sucks. Menmen. (Alltså har jag sovit sex timmar. Och nu ska jag åka till jobbet och har inte sovit någonting..)
Nu har jag nyss öppnat lite småpresenter, jag fyller ju faktiskt nitton om två dagar :) Åldern suger. Menmen. Imorgon har jag tänkt att jag ska köpa en ny mobil :) Om jag kommer upp. Sedan är det träning klockan sex och sedan ska jag äntligen få sova med Theo, det är det som suger med att jobba natt. Jag får inte träffa han så mycket :( Menmen, what to do liksom :)
Aja, män. Vi hörs. Om typ ett år. Nej. Men aja hejdå.
(Cissi som jag jobbar med åkte till Grekland  idag. Liiiiiiiiite avis..


En bild från när jag Theo, pappa och Bippan åkte till landet :)
Jag typ skelar hohoho :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0