Ärenden

Åkte först till Solna station , såg att bussen ända till Ungdomsmottagningen bara skulle komma om fyra minuter så tog den. Sedan fick jag recept på en p-stav. Så gick jag ut till busshållplatsen och såg att den skulle komma om fem minuter. Så åkte till centrum och hämtade ut den och köpte två hudkrämer och tre lypsyl också (och det behövdes faktiskt för mina försvinner hela tiden. Har liksom bara vaselin nu!). Sedan går jag ut och ser att 506 står och väntar på mig. Hela dagen har gått bra. Imorse kom mina tunnelbanor också perfekt! Idag har varit en bra dag (hittills). Sedan gick jag in på körskolan och då sa dom att handledar kursen inte alls har tagits bort. Irriterande! Nej nu är det dags att stoppa ner B&J i frysen och sova lite innan jobb ikväll.
Den där ser inte alls läskig ut................. Ska tillbaka imorgon klockan tio och sätta in den. KLOCKAN TIO! VID SOLNA UNGDOMSMOTTAGNING, om någon vill komma och hålla min hand.....

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0