Ellen <3 snooze

Heeeerregud vad jag är dålig på att komma upp på eftermiddagarna. Inte bra! Idag ringde Max och väckte mig för han skulle komma och käka hos mig. Sen märker jag att mamma haft migrän så hon va hemma så det gick inte. Kanske imorgon. Men då kunde jag typ inte somna om så kollade på tv och åt lite frukost, kollade på Ellen och såå :) Sedan somnade jag typ, två? Och har typ sovit fram tills nu hade klockan på fyra, sen fem, sen snoozade jag till halv. Sen kom jag äntligen upp. Blev även väckt av Camilla som ringde och frågade om jag ville vara med i Sthlms cupen på söndag. Självklart! :D
Och från nästa vecka börjar jag jobba lite dag :) Sweet.
Nu ska jag dricka klart min mer (min nya drog).

Jag och min make i Magaluf och våran präst Tomas haha


/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vem fan ar Max?

2010-10-05 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0