:)

Imorse kom Theos lillasyster Saga in och gav mig en liten present från henne och Pia (Theos mamma). Gulligt. Sedan lite senare kom hon in och undrade om jag ville ha kaffe eller te och hur jag ville ha det. Sen gjorde hon te åt mig. Gulligt va? Efter frukost och lite chill gick jag och Theo till tunnelbanan. Han gick av vid gullmars och jag åkte till tc för att köpa en present till honom (lite efter haha). Men dom hade inte den kepsen jag vill köpa till honom inne på footlocker så jag måste gå till någon annan affär. Men då får fanimej Theo följa med.
Och vet ni vad. Idag åker min syster och hennes tre tjejkompisar tillbaka till Chile (Dom var där förra året i sex månader.) Och nu ska dom vara där 6 mån - 1 år. Kommer sakna henne lite.
Och nu har jag äntligen köpt nya hörlurar. Har haft dom man fick med till ipoden och dom är iiinte så bra. Så nu satte jag i dom här nya och dog typ, hörde ingenting runtom mig. Så jävla skönt när man sitter med halva utlandet på Saltsjöbanan. :)

Två osmickrande bilder bjuder jag på, och en på "cirkusprinessorna" haha




/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0