.

Godmorgon! Eller jag ska ju snart säga godnatt. Har kommit hem från jobbet nyss och hunnit byta om och borsta gaddarna och klappat Pantis. Hon är så himla gullig, varje morgon när jag kommer hem så vässar hon klorna i hallen. Imorse måste hon ha sovit tungt för det tog ett tag för henne och komma och då såg hon helt nyvaken ut och ba stod där hahaha. Så jävla söt.

En grymt irriterande sak! Jag hinner ofta med sista nattbussen från Gullmars till Sergels Torg. Den går 04.25. Sista nattbussen till sumpan från centralen går 04.35. Det är då den första bussen är framme, uppe utanför Åhlens, och ni vet väl vart den andra bussen går? Aa, så prövade att halvlöpa idag men hann ju inte. Antingen ruschar jag varje gång och hoppas på att den någon gång finns där. För jag måste liksom vänta på Hjulsa tåget 30 minuter. Livet är allt jobbigt ibland!
Tur att jag har en superbra bok iallafall! Min syster var supergullig och hade gjort ett litet häfte till mig innan hon åkte till Chile. "Lista på böcker du skulle gilla!" Som jag kan hitta i hennes bokhylla. Har läst ut en (4 blondiner, sög) och har nu börjat på "Havets Safirer". Jag får fan göra en egen bok kategori snart så mycket som jag börjat läsa haha.
Nejmen nu blir det sängen.
Saknar min Theo som är i Västerås :(
Btw, Lisa har lagt upp bilder från OI-läger 2008 (Jag kan dock bara se den jag är taggad i, why?). Fyfan vad jag saknar det.

Jag och Fridolf<3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0