hdfafsafafghdf

- Det suger att jag aldrig hinner träna. Jag vet inte ens om det är någon idé att fortsätta när jag jobbar natt varannan månad + varannan helg = kommer ju inte hinna spela några matcher. Måste tänka över det här nu.
- Jag stör mig på när folk med slöja har mobilen instoppad under så dom slipper hålla i den (lite avis)
- Det stör mig att jag inte kan blogga från mobilen, but why?
- Jag har äntligen köpt Theos födelsedagspresent, en NY keps, mörkblå (han vet om det)
- Jag ser ut som ett emo med alla brännmärken på armarna.
- Jag brukar läsa dagens puss i metro och det är två stycken som har skrivit tillbaka till varandra jättelänge. J och M, först låtsades jag att det var pappa (Jimmy) och mamma (Monika), men jag tror faktiskt inte det.

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, det hade varit nagot det!

2010-10-05 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0