Hej

Hallåja! Inatt var min sista natt på ett litet tag. Nu ska jag börja jobba mestadels dagpass :) Och fyfan vilken hemresa då -.- Kommer till slussen och runar för att hinna med tåget till t-c som passar med hjulsta tåget. Missar. Fail. Kommer sedan ner till blåa linjen och upptäcker att mina buddies (som alltid åker samma tunnelbana) finns där, jag har alltså inte missat det. Men! Det är strömavbrott mellan Kungsträdgården och Fridhemsplan. Palla tänker jag och åker upp och tar tunnelbanan till Fridhemsplan i hopp om att tunnelbanorna går där. Kommer med den tunnelbanan till Odenplan där dom säger att det även är strömavbrott där så alla måste gå av. Fuck. Går upp och tänker att jag ska ta ersättningsbuss men kommer på att 515 går ända hem till mig. Toppen! Men det tog 1,5 timmar att åka hem. Aja.
Och så tänkte jag på en sak när jag läste tidningen imorse. Ni vet annons för glasögon som det står "Din ålder. Din rabatt." Ahaja tänker jag. Om det kommer dit en 105 åring som antagligen använder glasögon. Får han/hon pengar av glasögonföretag istället då? Har jag undrat länge över. Jag måste nästan ringa och fråga.
Imorse blev jag väckt av Max igen. Vilken jäva bög. Men sen dog han eller nåt. Nejmen pepparpeppar! Men jag gick upp och åt en macka och drack kaffe och har sedan legat i sängen. Ska försöka skippa att sova middag idag så att jag kan sova inatt. Jobbar 6 imorgon. Och sedan ridning och sedan utgång :D


Älskar bilden, från Falsterbo i somras. Längtaaaa

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0