Hohoho

Läste gårdagens metro och fann det här under Dagens PUSS!
Mitt hjärta! Vill inget hellre än att bli din förevigt. Hoppas alla hinder försvinner och våra drömmar bli sanna. Älskar dig E. Din T
Hahaha, jag ba tänk om det är till mig, men jag förstod ju typ direkt att det inte är det haha. Låter ju som om någon fyrioåring skrivit det (tänk om det är Theo bara för att jag skriver såhär och han blir fett sårad.. Haha neeej). Och hinder? Aja.
Sen har jag tänkt på en annan grej när vissa ba: Tjejen med grön jacka vid tunnelbanan i näckrosen, vill du ta en fika? (Detta var ett exempel) , men hur fan ska dom hitta varandra? Har metro namnet och sånt? Detta kräver efterforskning.
Leker krallig på landet ^^ <3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0