I miss you <3

Idag var jag, mamma, kusin, moster, mosters man och min mormors man vid minneslunden där min mormors aska är nergrävd. Och det är så himla tungt att vara där och jag gråter alltid hur mycket som helst. Jag vet inte om alla vet men min mormor dog i lungcancer för ca ett år sedan. Och det är det jobbigaste jag någonsin varit med om. Hon betydde hur mycket som helst för mig och jag har fortfarande jättesvårt att prata om det.
Efter vi varit där så åkte vi hem till Sören (mormors man) och fikade. Och nu sitter jag och väntar på att min pojk ska komma och kramas med mig. :) Ikväll blir det wok och mys.
Kolla Silja den muppen haha :)

Och Sören hade inte alls stora solrosor... Nejnej.


Ja jag är skitkattig. Va typ full när jag klädde på mig imorse haha, och sockar såklart :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är Silja för ras?

2010-09-07 @ 09:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0