Lite tjafs

- När söta hundar kollar på mig brukar jag ba: "heej lilla hjärtat". Och försöka klappa dom.
- Det är skitjobbigt att gå på IKEA med mamma för hon är så kort så man ser inte henne över hyllorna.
- En dag när jag åkte hem lite senare än vanligt (det var värsta morgon ruschen, folk hade typ ringt och ba ska vi åka nuu?) så kom jag in på tunnelbanan och alla stod typ i en ring, så jag hamnade i mitten där man inte kan hålla i sig (jag når den där grejen i taket men man får ju mjölksyra) så jag bara ställde mig där och visste att jag har bra balans. Men jag kände alla blickar som ba OHMYGOD! Ska hon stå där i mitten :O Sen kom det typ åttio människor till så jag gick till något handtag. Och folket kunde andas ut.
- Hur roligt är det inte att kolla på människor på morgonen? Alla ser heeeeelt borta ut. Underbart.
- Jag är jättebajsnödig så nu ska jag gå och bajsa sen ska jag ner till stallet :)

Sara - Jag är bajsnödig
Jag - Åh jag älskar att bajsa
Sara - Jag meed

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0