Onsdagens bravader (förrförra veckan)

Hade det här i utkast så ni får det nu, lite sent haha. :)

Blir bäst om jag gör det i lite punktform.
- Tidigare på dagen hade jag varit ledig och begav mig sedan till träningen som började klockan sju i Tallbacka skolan. När vi var ute och joggade bestämde jag mig för att jag skulle ut på denna löningsonsdag och ringde My och smsade med Fanny och Sabina och fick reda på att alla skulle till Vickan. Så även min kompis Steffi och hennes kompis.
- Träningen slutade och jag var hemma 21.45. Duschade och fixade mig och tog tunnelbanan som gick 22.26 (då går jag hemifrån 22.16!!! Snabb kvinna). På tunnelbanan mötte jag Sabina, Fanny och Amanda och vi mötte upp Anton i stan och gick sedan till Vickan. Där träffade vi en massa vi kände, orkar inte säga alla. Men iaf så kom Steffi dit och när jag sa att alla ville dra därifrån sa hon att hon hade en kompis som kunde fixa in oss på Stureplan. Vi ba ok vi kommer.
- Så vi gick och mötte hennes kompisar på Sogni där vi hann dricka en varsin öl innan vi gick till Rutan? Utekompaniet? Vettefan.
- Där tog vi någon öl, såg Färjan Håkan! Nån brud trodde hon va nåt, och sjuttio äckel stötte på oss.
- Sedan skulle vi till White Room för att Steffis kompis kunde fixa in oss där. Men när vi kom dit och sa hennes namn sa dom att det inte gick så vi skulle gå hem.
- Men så stod det en limmo utanför så började Steffi snacka med chauffören och sen nån kille och sen kom hon och sa till oss att han skulle betala en limmo som vi skulle cruisa med i stan. Sagt och gjort så kom den och vi drack champagne och hade trevligt. Sen kom det en skitjobbig kille som va nära på att slå sönder mig. Den historian får man om man frågar..
- Jag sa till chauffören att jag skulle ta saltsjöbanan kvart i sex från slussen så där var vi i tid, jag hann ta en hamburgare och sedan var det bara att åka till jobbet :)

http://www.facebook.com/album.php?aid=203818&id=634170768&l=558c9f999f



/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Seimblog4547

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-05-06 @ 14:16:29
URL: http://seimblog4547.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0