Update

Hej. Jag orkar inte ens säga sorry längre för att jag har blivit så keff på att uppdatera. Men så blir det.
I fredags var Theo här. Han somnade tidigt, så inget ligga. :( Funderade på att väcka honom men Pantis låg och sov på honom så nej.
Sedan i lördas så gick jag upp tidigt och tog tunnelbanan med Rebecca och Emelie till stallet där vi var funktionärer på hopptävlingarna. Efter stallet åkte jag och Persson i förväg till Kista. Jag köpte en väska och smink (som jag såg att det var rea på idag -.- Jag hatar när det är så och jag stod i affären och ba: tänk om det bli rea... -.-). Sedan gick vi på bio och såg I rymden finns inga känslor. Toppenbra. OCH JUST DET. VET NI VAD! Jag har köpt en ny mobil! EN MODERN! Samsung Galaxy S. Hur cool är inte jag liksom? :D
På söndagen var det återigen tävlingar, gick hem ganska tidigt, och röstade. Töntigt jag vet. Sedan sov jag tills jag skulle jobba på kvällen. Och igår och idag jobbade jag (Natt). Och vet ni vad. När jag och mamma skulle rösta var jag på jättedåligt humör. Och så band vi Silja utanför att mamma skulle säga hur man skulle göra. Sen när jag komer ut före mamma så är det en ganska ung partisnubbe (stod massa olika utanför) som sitter vid Silja.
Jag: Åh Silja har du fått en kompis.
Snubbe: Är det din hund?
Jag: (Nej jag bara hittar på ett namn -.-) Jaa..
Snubbe: Hon har skällt ända sen ni band fast henne här.
Jag: Ja hon är lite töntig haha.
Snubbe: Ja men det är kanske inte så bra att binda henne här då..
Jag: Jag tror faktiskt hon klara sig en liten stund.
Snubbe: Ja men det kan bli jobbigt för allmänheten och så
Jag: Jag tror faktiskt dom också klara sig en liten stund (här var mitt humör Iiiiinte så bra så ni kan ju fatta tonfallet)
Snubbe: Jag är en bög.
Nej det sa han inte men sen kom mamma. Men vilken jävla idiot liksom. Ge upp horunge.
Aja, jag ska väl typ sova nu. Jag sover typ från jag lägger mig i sängen (ca halv sju) tills klockan ringer (sex), vilket är elva och en halv timme. För mycket sa Cissi. Så imorgon blir det väckarklockan för jag ska ner och pyssla med Nareina :)
Älskar bilden :)
Ciao!

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0