hångla

Hej peeps. Igår då. Först träffade jag fina Lakey som blivit hela 18 år gammal. Vi tog två cider i sumpan och sedan var det bara hem och hämta väskan för att åka till utö. Kommer till Årsta brygga där jag ska ta båten och "krrrrkrrrr (symboliserar syrsor). Ingen fucking båt. Där står jag och kollar tidtabellen när en utländsk kvinna kommer fram till mig och berättar att sista båten gick 17.45 (jag är där 19.10) Alltså har vintertabellen börjat samma dag (vilket min chef sa till mig dagen innan), men jag kollade sl på kvällen och glömde byta dag och den visade så fint att jag kunde ta båten 19.10. Panic! tänkte jag men denna kvinna berättar för mig att dom beställt en båttaxi och att jag gärna får åka med om jag betalar lite. Sagt och gjort. 258 kronor fattigare kommer jag till ett dött Utö. Försöker sova men det går inte, somnar väl runt tolv och går upp igen tre för att bege mig till bageriet. Jobbade 7,5 timmar idag och sedan gick jag hem till mig och har legat och solat sedan dess. Underbart. La mig precis i stugan för att få ordentligt med sömn. Imorgon blire jobb igen, och förhoppningsvis lite sol och bad. Lonely haha.
Bjur på lite bilder från i lördags, lite hångel fick man tillochmed (vi har hångelskolan. Berättar om det någon annan dag)





/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0