hej

Hejhej allihopaaa! Igår kom min lilla Lakey ut och vi började med att gå att äta på dannekrogen, med lilla lammköttet. Sedan gick vi hem till mig och krökade lite och jag fixade mig, sen hade vi tråkigt så vi hängde med lammköttet och hans kompisar till Utö grundskola som dom hade fått låna!!!! för att lana i haha. Slutade med att vi körde killerboll<3 och drack lite :) Sedan var det dags för mig och Lakey att dra ut, och hujedamig, sämsta bakfickan ever. Inte en person under 40 typ. Haha sög balle. Så vi gick hem och sova en och halv timma innan vi gick ner till bageriet och jobbade. Eller aa jag gjorde. Sedan kom grabbsen och Lakey hängde med dom tillbaka till skolan och jag jobbade vidare. Sen slutade jag efter bara 6! timmar. Gick hem och sen kom folket till mig och vi åt frukost och sen drog vi ut med båten. Myspys! Sämsta inlägget ever typ haha.
Nu har jag precis packat allt i mitt hus och städat det lite, för imorgon åker jag hem för säsongen :) Skönt! Har haft det jättebra i sommar, men nu vill jag hem till mammsen.
Aja, puss på eeer <3
(Är jätteledsen för att jag inte får vara på Lakeys ferre idag :()

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

du skulle vart där min livvakt!

de blev bråk å grejjer och polisen kom å aa... hehehe

2011-08-28 @ 15:03:18
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0