Hejhej

Hallihallå.
Idag mår jag bra. Kors i taket. Jag har typ slutat bli bakis. Iallafall så åkte jag och Maja till stallet igår. Chillade och fick äntligen borsta på min underbaraste häst. :) Sedan chillade jag mer med livet. Med några av mina finaste vänner. Sedan red jag. På Tolina. Gick sådär. Hon var sjukt stark. Men ibland lite fin. Efter det åkte jag hem. Provade alla klänningar från nelly.. Fyra av åtta sparade jag.
Bilderna på dom blev keffa, så jag gör bara såhär så får ni se dom när jag använder dom. Hade den svarta med dragkedja igår när vi var på Mitras 18-års fest. Det var det jag skulle komma till att jag mår bra haha :)
Nu ska jag tvinga min syrra att hänga med mig och kolla secondhand i sumpan, och sen ska jag till stallet :)
P&K

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0