Jobb

Hejsan alla små godbitar! Nu ligger jag i en jaccuzi. Nej det gör jag ju inte men det hade varit skönt! Jag ligger i min stuga och ska väl såsmåningom sova. Ska bara käka en macka (det enda jag äter här på ön) och sen så. Idag rå. Började 2 inatt för att hinna med lite grejer och jäääävlar vad jag har gjort grejer idag. Jobbade visserligen 12,5 timmar men jag har gjort sjukt mycket. Kommer ju knappt behöva jobba i helgen. Och tur det då eftersom antagligen Lakey och Beis kommer imorgon :) I hope! Jag är ju heeeelt lonely. Varken Saradenrara eller Lammköttet. Aja, som pappa sa, det är ju skönt att koppla av lite också.

Tittade också på Jump the Broom idag. En halvskoj film. Grät som en jävla tok på slutet, men jag är ju som jag är. (Det var dock massa glädjetårar också..) Nu ska jag äta min macka, läsa bloggar och kanske prata i telefon.

Och hörni, jag tror jag har hittat en maaan! TTYL!


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0