Lottentotten

Idag rååå. Gick till Sumpan med syrran för att fixa glasögon till henne. Gick in på Åhlens och köpte nödvändigheter. Och BRILLZEN! Såg ni hur snygga dom va :O Sjuuuukt lovely! Sedan plockade jag upp Lakey med bilen och vi åkte till stallet. Chillade med dom bästa. Borstade på my love. Och red sedan på Charlotte. Det gick faktiskt jättebra. Vi fick lägga upp stigbyglarna direkt vi kom tillbaka från skritten ute, och då blev jag lite nervös eftersom jag tycker att det alltid verkar som om Charlotte inte vill att man sitter på henne. Men det gick faktiskt förvånansvärt bra. I vänstergaloppen var hon underbar! Blev lite sämre på slutet men jag är ändå sjukt nöjd :) 
Efter stallet åkte jag, Emma, Sara och en medtvingad Emelie och hämtade Lakey, och sedan åkte vi till Sumpans IP för att kolla på Emelies pojkvän. Han var så duktig så. Längtar tills deras bröllop. Nej men nu ska jag .. eeeh. Typ göra något? Nämen jag orkar inte med er. NI KVÄVER MIG!
Pussrå

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0