love

Hejsaaan :) igår klockan elva tog jag båten från Utö hem till kära Sumpan. Gick hem och sov lite innan det var dags att duscha och fixa mig för att åka till Lakey. Där vankades det kräftskiva med finaste brudarna och oj så jävla gott det var. Ni kan ju gissa vem det var som satt kvar sist och åt dom sista kräftorna i alla skålar. Moi! Efter mat körde vi lite lekar och hej och hå och sedan drog jag, Sjöstedts, My och Miranda ut. Sweeeet. :) Dansade och krökade lite. Sedan åkte jag hem och sov och sen åkte jag tillbaka till ön. Har jobbat idag och nu sitter jag och väntar på att segarslet Malin ska komma till Vhuset så vi kan gå till backpocket. :)
Vill att ni ska se en bild som jag tycker beskriver vårat umgänge.. Lyckliga

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0