Nelly!

hej sötnosar. Och fyfan för regnet. Sitter i min ziperall på landet med datorn i knät och softar. Har beställt massa klänningar på Nelly :D Jag vågar typ aldrig beställa kläder men nu gjorde jag det. Efter lite om och men satsar jag på alla i xs. Hoppas det blir bra. Tänkte iallafall ha en liten tävlingt (som typ ingen kommer göra haha), och det är för att se hur bra ni känner mig och min klädstil ;)

Ni går in på Nelly.com och trycker på festklänningar. Visa 144 per sida och sen ska ni gissa vilka 8 klänningar jag köpt :D En liten ledtråd om vilka sidor dom är på.

5 klänningar på sida 1
2 klänningar på sida 2
1 klänning på sida 6

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

klännignar eller festklänningar? :P

2011-08-11 @ 07:37:55
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0