Nurse Ellen

Hallojsan. Sitter fortfarande på sjukhuset. Inte så sjukt kul... Går väl hem runt två någon gång, eller åker nog ner till stallet då, är väl inte en jävel där, och Nareina är väl ute, så aa kanske lite senare ändå.
Imorgon ska jag gå ut! Har inte varit ute en onsdag på tusen år. Men kommer nog bli lite sent eftersom jag ska skjutsa min pappa till Sollentuna. Sen blir det kanske lite föra på Lion, och sedan ska vi ut på Rose. Jag, Miranda och Sabina. Förhoppningsvis några andra också? :)
Såhär pigg är jag nu
Lånar en sjukhus tröja när jag är här för jag har inte med mig en tjocktröja haha. Så igår när jag gick ut i korridoren för att hämta en grej kom en patient och ba: "Vart ska jag lägga det här"? Haha han trodde jag jobbade här. Aa det va kul.......

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0