Things

- När jag gick i grundskolan gjorde jag ett par stringtrosor av ett par vanliga.
- Jag, Miranda och Johanna smygköpte string när vi var små. Ett par blåglittriga med stjärnor  (ett par var alltså). Dom hade jag gömda jättelänge.
- Jag älskar (inte för att Dessie och Kissie gör det) att peta i näsan.
- Jag har panik över att det skulle hänga ur några snorkråkor ur min näsa så jag frågar jätteofta om jag har något. Och så får alltid nån kolla (och alla gör det, allt från kompisar till min chef)
- Jag hatar sniglar och grodor.
- Mitt vänsterbröst är mindre än mitt högerbröst
- När jag var mindre frågade jag om jag fick tandställning. Det fick jag inte. Nu bryr jag mig inte om det.
- Jag äter jätteofta i min säng.
- Jag är muskelkåt (surpriiiise)
- Jag tror att jag är bra på att kyssas.
- Jag hatar folk som inte kan kyssas.
- Jag hatar Kenza, tror det är för att jag är avundjuk på henne (och då är jag inte en avundsjuk person)
- Jag önskar att jag orkade träna

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0