Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 24 (25 om 16 dar :D)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Johanna Käck
3. Hur lång är du? 167 
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Edward Scissorhand
5. Vem ringde du senast? Adam
6. Vem ringde dig senast? Pappa
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Fb laggar:P blir nog bättre för mig att gå ut på fredagen eller lördagen då tuben går iallafall börjar 7 hela helgen för på onsdag blir det nattbuss och då måste jag åka direkt från krogen till jobber:/ hehe
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Igårkväll
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du i dag? Typ nio 
13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas is you 
14. Vilken är din favoritplats? Stallet, landet och mitt hem överhuvudtaget
15. Vilken plats föredrar du minst? Hos tandläkaren
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I stockholm, med mitt bageri och forfarande mina underbara vänner och familj vid min sida.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Ibland trodde jag att det var något under sängen så jag var tvungen att kolla..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag skulle beskriva ett youtube-klipp för mina kära vänner hemma hos Lakey på hennes överraskningsfest
19. Hur stor är din säng? 120
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, gillar inte att sova naken.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra vanliga och två prydnad. Sover med alla.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett permanent. 
24. Vilka städer har du bott i? Bara i Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag älskar ju skor, annars strumpor för att jag alltid fryser, men på sommaren går jag såklart barfota mycket..
26. Är du social? Mjoo
27. Vilken är din favoritglass? Daim och twister
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka
29. Tycker du om kinamat? Jodå
30. Tycker du om kaffe? Jaa
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och juice
32. Sover du på någon särskild sida? Njae lite överallt
33. Kan du spela poker? Yep
34. Tycker du om att mysa/kela? Absolut
35. Har du några ticks? Naej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Alexander Papas 
37. Vill du ha barn? Minst två, mest tre
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och liiiiite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor
42. Äger du dyrbara smycken? Nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Massor
44. Kan du rulla med tungan? Ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa eller jagsjälv!
46. Sover du med gosedjur? Nej, men har en kudde typ som det :P
47. Vad har du för ringsignal? Stereo Heart
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min bh som jag har på mig
50. Flirtar du mycket? Eh? Typ?
51. Kan du byta olja på bilen? Ja 
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? 100åringen som försvann (håller på med just nu)
54. Läser du dagstidningen? Så ofta jag kan :)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Veckorevyn
56. Dansar du i bilen? Japp
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The voice eller Nrj
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hur mycket jag hade bakat
59. När var du i kyrkan senast? På min mormors begravning. Vila i frid <3
60. Vem var din favoritlärare på gymnasiet? Janne!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka i Falsterbo
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Typ Lakey som tog hem en påse till mig hahaha
63. Vad lyssnar du på just nu? Nån kärring på tv som snackar om blommor -.-
64. Har du varit med i tidningen? Tidningen BRÖD (A)
65. Vad är det konstigaste du ätit? Krokodil
66. Vem såg dig naken senast? En kille jag visade mig i camen för
67. Vad är det för färg på din tandborste? Ljusblå/grå
68. Hur imponerar man på dig? Man är rolig, charmig och snygg
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Olika beroende på vem jag är det på. Ibland ingen
70. Har du någon piercing? Öronen
71. Din största vinst? Några guld i småtävlingar i hoppning/dressyr, bästa matbröd i skolmästerskapen
72. Civilstånd? Singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, blogg.se, bloglovin
74. Är du fåfäng? Ganska
75. Ångrar du någonting du gjort? Några småsaker
76. Hur gammal är din pappa? 54
77. Vilket är ditt drömjobb? Bagare :)
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Massor
79. Vad har du haft för husdjur? En hund och en katt
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Ni vet typ allt hahahaha
81. Svär du ofta? Inte så värst
82. Sverige när det är som bäst? Falsterbo, mitt landställe eller Utö
83. Kan du åka slalom? Ja
84. Vad har du ätit i dag? Två frallor, ett ägg, en 100g marabou digestive, en mars, en skagenmacka.
85. Vad har du för utbildning? Bageri/konditori (choklad/konfektyr och kallkök ingick)
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ögon eller läppar
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina små höfter :(
88. Vilken är din bästa egenskap? Omtänksam?
89. Vilken är din sämsta egenskap? Otålig
90. Vem är din bästa vän? Miranda, men har kommit oerhört nära mina stalltjejer och Banana :)
91. Saknar du något? Ja
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Aa, man får ju dessutom kröka!
93. Vad gör dig ledsen? Oj, listan kan göras lång, men säger dödsfall
94. Vad gör dig glad? Mina vänner, min familj och stallet
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej
96. Vad ska du göra i helgen? Ingen aning, känns som om ingen kan gå ut med mig :(
97. Vad är det knasigaste du gjort? Lagt upp bilder på min blogg när jag spräckt en killes sträng..
98. Tränar du? Ridning
99. Vem är din förebild? Ingen?
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Surfa runt -.-

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0