<3

Igår var första gången på hur länge som helst som jag fick sova ut. Hur underbart som helst. Tog mig ner till bageriet typ halv tolv för att hämta frukost, hjälpte Sara lite och sedan gick vi hem till henne och mös. Käkade frukost och frukt och kollade på Red Riding Hood. Den var, hmmm, jag vet inte riktigt. Asså den var typ bra, men samtidigt lite halvseg typ. Aja den är värd att kolla på iallafall. Sedan gick vi ner till bageriet för att hooka med dom andra på jobbet för lite personal"fest" haha. Vi var sex stycken och började med att åka däck efter båt och så. Man kunde åka två så jag och Sara åkte. Sjukt kul. Sedan var det wakeboard. Jag kom inte ens upp -.- Och jag blir så sjukt irriterad när jag inte klarar någor (vilket jag, utan att vara den som är den, oftast gör).. Så jag åkte lite vattenskidor istället. Efter vattenaktiviteter så åt vi underbar mat. Sedan gick jag och Sara och krökade med lite ppl. Sedan hängde jag med mina lammkött och dygnade hahaha. Fattar inte hur vi orkade, men vi kollade på 127 timmar. Spännande!
Så imorse var det dags att åka till landet och mamma, Silja och Pantera. Underbart. Jag har bara chillat med livet och gosat med mina djuuur <3 och fått mat <3. Skönt som fan. Nu ska vi kolla allsången. Puss<3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0