Boys boys boys

Oj oj oj mina kära vänner. Nu jävlar ska ni få ett sjuhelsikes inlägg. Om, männen i mitt liv. Haha, jag ska skriva om det olika killarna. Vissa ragg, vissa kk, vissa engångsligg, ja det kan vara vad som helst. Vissa kan ni säkert gissa er till vilka det är (kan tänka mig att du kan vara bra på det Sabina). Here we go. Den ocencurerade versionen.

Oskuldstagaren.
Killen som tog min oskuld. En bagare. Alltså träffades vi i skolan. Jag gick i ettan och han i trean. Spanade på han. Och det ena ledde till det andra. Vi var nästan ihop. Men sedan kändes det inte bra så byebye.
Stalkern.
Såg en skitsnygg kille på en nattklubb. Vi pratade. Det var bra när vi träffades tre gånger. Men sedan började det bli lite creapy. Konstiga sms och det vara bara att langa fetdissen.
Oskulden.
Den enda killen jag ångrat att legat med. MEN. Samtidigt kan jag ju inte göra det eftersom det är den enda oskulden jag tagit. Och det är ju coolt.
Norrmannen.
Året är 2010 och vi är i Magaluf. Unga och kåta. (Soma alltid). Sex i vattnet, coolt. Muskler, gött.
Vi-som-inte-hann.
Vi är i Magaluf. En annan dag såklart. Jag har träffat en katt och vi ska ner på stranden och kuckimurra lite. Denna killen har snyyygg kropp och ett jävla paket. (Som jag tyvärr alltså inte hann få smaka på) eftersom när vi ligger och hånglar lite på en solstol märker att en man sitter bredvid oss och tittar på och säger "Can I look?" Vi ba: "Eeh no!" och sticker illa kvickt.
Snyggingen.
Jag ser en kille på facebook som jag kommenterar en bild på efter jag sagt till Sabina att han verkade vara katt. Jag kommenterar och vi skriver lite där. Hamnar sedan på samma fest som han. Vi pratar lite och så men inget mer. Börjar höras på sms och så och till sist träffas vi. Träffas lite regelbundet ett tag men efter dissen från hans sida var det inget mer än det. Stöter på varandra ibland, han är katt och har tjej. :)
Kapet.
Som inte är det? Fast ändå är det. För snygg för sitt eget bästa.
Mannen i mitt liv.
Vi träffas i Alanya första gången. Men där händer ju såklart inget eftersom jag då hade pojkvän. Vi var bffs då. Sedan åker jag och Sabina till Skåne och då får vi myspysa. Synd att det är så jävla långt avstånd, men vi kommer gifta oss i framtiden.
Knullkompisen.
Vi träffades ganska ofta och i början kändes det som om det var lite påväg mot något mer. Men icke. Sedan hade vi uppehåll då han gick tillbaka till sitt ex. Och sedan började vi ligga igen men då fanns det noll känslor för mig = vi kunde vara kks.
Efter-fest-ligget.
Första gången vi träffas har han tjej. Den enda snygga killen på festen och han har tjej. Men någon kväll efter fest hörs vi och det slutar med att jag åker till honom. Detta hände några gånger och då visste verkligen ingen om det. Alla blev typ chockade när det kom ut.
Katten.
Fortfarande en av de snyggaste killar jag vet. Dock för kort och så har han flickvän. Men i got him once ;)(när han var singel såklart).
Lammköttet.
Vi träffades på en fest (ovanligt). Jag var typ nykter. Vi pratade massor och började sedan träffas. Detta var också påväg mot något seriöst (tror jag) men så skulle jag till Magaluf och blev fett kall så icke. Snygg kille som borde bli modell.
Pårökaren.
Jag hade spanat på skolans (enligt mig) snyggaste kille. Jag var typ besatt haha. Lägger till honom på facebook och så snackar vi och hej och hå. Sedan en sommar är jag och Johanna ute och krökar med några kompisar och börjar sen gå mot medis. Varpå jag helt random smsar honom och han är på snaps. (Vi har alltså aldrig träffatsa) och han kommer ut. Och sedan går Johanna med sitt ex och jag med han och vi typ hånglar massor. (Vi va typ 17 haha). Dock, till min stora besvikelse var han dålig i sängen och röker på massor.
Killen jag aldrig hann ligga med.
En till kille från skolan. Snygg, men kort. Vi hånglar på en fest vi hamnar på men jag blir för full och måste dra hem. Inget mer med det, han raggade på allt han såg. Nu ser jag bilder på honom på facebook hos hans tjej (som jag inte har en aning om hur jag har på facebook) och han är sååååå snygg. My lost.
Skokillen.
Är på valborgsfest. Går hem med två olika skor (fråga inte). Måste hämta den andra (då har jag pratat med den här killen jättemycket). Och ni förstår ju vad som händer sen :) Underbar historia haha.
The-Robbery.
Vi är på kryssning. En kille "håller på"(sitter och håller handen i soffan) med en bekant till mig (som jag inte gillar) och när hon tittar bort så vips. Är han fångad av crazy Ellen. Katching.
Lillen.
Och då menar jag inte åldern. Det gick liksom inte. Så illa var det. Stackarn.

Ja vad ska man göra. Jag älskar att ligga.

/KÄCK


Kommentarer
Postat av: Rebecka

åååååååååååh mannen i ditt liv <3 jag kommer på bröllopet!

2011-12-25 @ 10:18:59
URL: http://thehappylife.blogg.se/
Postat av: T

Killen jag aldrig hann ligga med ?

Vem var det :) ? Känns bekant

2011-12-29 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0