Helg

Jahallåja bro´s. Lite uppdateringar då. I torsdags red jag BigBen. Gick inte lika bra som förra veckan. Borstade sen på min fina med sällskap av Mudde. Sedan åkte jag hem. Jobbade på fredagen, sen red jag Ajax. Gick jättebra, även fast han va KAOZ vid bommarna haha. Sedan åkte jag Miranda och My hem till mig och förade. Gjorde massa drinkar och så :) Sedan åkte vi till Pure. Festade galet. Dansade galet. Sedan åkte vi hem. Asså jag har roligaste filmen från vägen hem haha. Jag leker bella och Jacob med en kille hahaha.. Ska ladda upp den till er. Sedan på lördag så åkte jag till stallet och julpyntade med my lovers. Fan vad jag älskar mina vänner. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem till pappa och åt födelsedagsmiddag. Han fyllde 55 i fredags :) Sedan åkte vi hem och jag fixade mig innan jag åkte till Vireberg och mötte upp Sara, Emma, Sabina och Carlsson och vi gick hem till Lundströmarna och festade. Vi hade tänkt dra på krogen men det ändrades. Och vi hade skitkul :) Har dock inga bilder för min kamera dog :) Men trevligt. Sen gick vi hem. Vissa mer fulla än andra, jag och Maja tog sällis och gick till Sumpan. Somnade sött i min säng. Sedan dagene fter vaknade jag bakis som få medn fick ta mig upp vid tre för att åka till stallet. Vi red kadriljprogrammet. Jag ska ha Ajax :)
Ni får en liten bild på Elleeeeen..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0