Mobiltömning

Okej nu tycker ni säkert jag är sjuk (för det gör ni ju aldrig annars) men såna här grejer får jag typ upp från halsen ibland, och dom smakar fett konstigt haha. Asså är det någon som fattar vad jag menar för nåt? Hahaha. Asså ...
Jag dricker smoothie innan vi ska på kurs..
Jag ser ut som en pojke. (Och Sara säger att jag alltid blir bra på bild HA!)
Jag provade att ha mitt pärlhalsband, jag gillare!
Vi skulle på Elvis (Jackan Fanny har på sig och som jag har likadan svart ha Kenza också. MOHAHA coolt...)
På Gunnorp. Frida haha hon är så rolig. Hon är så jääävla lik min och Lakeys favorit Isak och Björn Gustavsson.
På Gunnorp var Messalina söt i hagen.
Nareina är också söt:)
Aprikoserna på mitt jobb. Lovar att det är små slavbarn som lägger dom iordning i kartongen..
Jag var glad på väg till krogen.
Lite full va man ju såklart också.
Emelie did her thing hahaa. Asså vår lilla Uppfinnarjocke <3
Vi gjorde en krans. Jag var bakis. Bilden vil ligga.
Pantis lipade när hon mysade med mig :)
Jag fick hem världens snyggaste skor.
Ajax såg ut som en gammal tant efter luciashowen. Min lilla vita prins.
Pantis mös ännu mer.
Jag var skitsnygg när jag gick ut med Silja. Som vanligt då. Ziperall, sockor och uggs. Vilken kombo.
Silja mös också på mig.
Och tog all plats i sängen.
Favoritparet var supersöta.
Jag ritade en fin bild på mina favoritpojkar.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0