SNF

Hey babes. I fredags hoppade jag först Claes. Gick sådär men jag är nöjd. Sen hoppade jag istället för Amanda och fick då fina Lavina. Och det tycker jag gick jättebra. Lite kaos men jag är nöjd. Hon sparkade inte bakut en enda gång :) Sedan var det bara åka hem och däcka med en godispåse. På lördagen var det dags för att möta snabb-Emma för att gå på systemet. Köpte inför nyår :) Sedan åkte jag och träffade mina gamla kollegor Cecilia och Fia. OCH GRATTIS FIA SOM SKA BLI MAMMA. Jag är så glad. Sedan åkte jag tillbaka till Solna och shoppade lite julklappar. Och till mig själv. Köpte klockan jag har gått och dött för aslänge men som jag inte tyckt jag passat i. Har provat den typ massa gånger. Men Fia sa att jag skulle köpa den och det gjorde jag. Är aaasnöjd. Köpte en klänning också. Sedan åkte jag hem. Åt middag med Fanny och mamma och började sedan fixa mig. Empan kom hit och hjälpte mig att bära lite när vi sen gick till Maja. Hon fyllde ju arton i onsdags så igår var det förferre hos henne sen åkte vi till Entourage. Jag blev full som en kastrull (ovanligt) och drog hem jättetidigt. Idag var vi hos min kusin. Nu ska jag chilla. Fem jobbdagar kvar sen leeeeeeeeeeedighet. :)

Här får ni den vackraste bilden från igår........................


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0