The fucking list

På senaste tid har jag börjat höra att jag är kräsen när det kommer till killar. Vilket jag själv aldrig riktigt tänkt att jag är. Så nu tänkte jag göra det igen. Jag ska skriva min dröm-kille-lista. Och sumpa den. Eller asså man kan ju inte riktigt göra det för det är ju liksom dom killarna jag tänder på. Men jag kan ju typ säga: Åh nej han har jättekonstiga händer. Och det är ju liksom bara sjukt..

- Minst 185 lång. Tänder så jävla mycket på långa killar.
- Muskler. Det tänder jag ju också sjukt mycket på.
- Får inte vara tjock.
- Stora fina manliga händer.
- Sportnörd. Jag tycker det är ashett när en kille bara måste se sporten, eller läsa sportdelen, eller kolla en match när man själv vill se någon chick-flick. Han ska ju såklart även utöva en sport. 
- Bra klädstil. Men dock inte Andreas Wijk bra. Det är too much.
- Bra i sängen. But hello. Självklarhet?
- Stockholmsfrilla (även kallad paradisefrilla)
- Solbränds-gener. Inte en jävla blekfis som blir knallröd på sommaren.
- Jobbar. Har heltidsjobb.
- Rolig. Och tycka jag är rolig haha (A)
- Snäll Men inte en pussy. Han måste ju ha stake.
- Gilla att festa. Inte för mycket.
- Kan dansa. Inte dansdansa ni vet men fylledansa på krogen. Iallafall hålla takt.
- Kunna samsas med min familj och mina vänner och jag med hans.
- Äga minst en baseballkeps.
- Förstå att jag är i stallet mycket.
- Förstå att mina vänner alltid kommer på första plats.
- Tycka att jag är världens snyggaste.
- Trogen.
- Inte för svartsjuk. Lite är ju gulligt haha (A)
- Kunna bli bloggad om. Och ni vet ju hur min blogg är..
Haha okej, jag kanske är lite kräsen.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0