godmorgon

Hej bäbisar.. (Jag brukar skriva bebisar, men det blev såhär nu). Jag har nu kommit hem från jobbet. Började dagen med att få mitt bankomatkort. Han kom typ en halvtimma sent. Det gillar jag INTE. -.- Men för att fördröja tiden gick jag in på lindex! Jag vet, värsta tantaffären. Men jag chillade lite där, och hittade massa snygga kläder :O Blir ju shopping på tisdag med My, då ska jag söka igenom den mer.
Iallafall. Efter det åkte jag till chokladfabriken där mina fina jobbtjejer satt. :) Fikade massa gott. Sedan åkte jag och Fialotta hem till henne och gick först ut med hennes söta hund, sedan käkade vi lite innan vi åkte till jobbet (hon har bil, sjukt skönt). Jobbade på som fan :) Härlig jobbdag! Sedan kom jag hem hit :) Pantis (som alltid kommer när jag lagt mig i sängen) vill att jag ska gosa med henne istället för datorn. Så måste la göra det.. :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0