Häftiga grejen!

Vi lyssnar ju typ alltid på P3 på jobbet! Ja jag tyckte också att det var töntigt och tantigt och mobbade det när Johanna och Mäki alltid pratade om det. Men nu ääälskar jag det. Ge det en chans! Och INGEN reklam. Skitskönt! Iallafall så lyssnar vi på Vaken med P3 och P4 och dom ba: Nu är det dags för dagens huvudperson (vilket är en tävling där en person får vara huvudperson och sen ska folk ringa in och ställa fem frågor om huvudpersonens yrke och man får bara säga ja eller nej. Sen ska man lista ut yrket.) Så jag ba till Fia: Jag ringer. Så precis när dom sa numret ringde jag. Och dom ba hej och hå och så fick jag berätta vad jag jobbar med. Sen han ba:; Men jag ringer efter nyheterna om du får vara huvudpersonen. Så går tiden och så efter nyheterna så ringer telefonen. Vi ba skriker och sen svarar jag och fick vara huvudpersonen :D Fett va? :D Dock så gissade den andra personen som ringde in rätt. Menmen. Kult ändå. Ska försöka få tag på klippet :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: eveline

hahaha xD

2011-03-07 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0