Hata att inte kunna somna

amen faaaan vad kul det är när man inte kan somna! Jag hatar det. Somnade typ tio igår kväll. Vaknar och ba fan vad skönt att jag vaknade innan klockan. Och kollar hur mycket den är. 22.30. Ahaja. Somnar om. Vaknar igen ca ett. Tror då igen att jag snart ska upp men icke. Och den här gången gick det inte att somna om. Kollade Simpsons, åt en macka, smsade lite, försökte sova. Men det gick verkligen inte. Ni vet när man är lite trött men det går inte att somna. Skit irriterande. Så klockan kvart över fyra gick jag upp. För annars blir det så att man somnar typ precis innan man ska upp. Så jag försöker lura min kropp typ. Nu blev jag dock skittrött. Och det är ganska mycket på jobbet idag. Nåväl.
Sitter och dricker lite kaffe och äter ett päron och kollar tv. Ska inte gå hemifrån förän om en halvtimma. Lite segt..

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0