hata

Vet ni vad jag stör mig på skitmycket. När folk skriver på facebook till någon "Ring mig", eller "Ring mig när du ser det här". Hur irriterande är inte det. Det är för att folk vill se att man typ pratar med varandra. Wooooow. Coolt. Så nu kan ni få kommentera emot mig. Kan ni säga varför det är jävligt bra? "Ja men vaddå. Dom får det ju som ett meddelande på mobilen som dom märker direkt". Ja men det går ju tio gånger fortfare att bara ringa upp själv eller skicka ett sms med "Ring mig".
Skitirriterande..

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig men tänk om man inte har pengar på luren då kan det vara en anledning att man skriver det. Sen är det skit mobbat av folk som gör det fööör mycket för att visa upp sig att man snackar eller vill irritera någon för man ska se det!

2011-02-17 @ 13:03:19
Postat av: Anonym

Om man inte har pengar på mobilen då...

2011-02-18 @ 09:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0