Kezo

Hejsansvejsan Lina!
Kezo mår toppenbra. Han är väldigt omtyckt på ridskolan av både små och stora. Han är ju en klippa med småbarnen! Han går lektioner som vanligt och är väldigt pigg och tycker om att springa. Jag älskar att rida honom :) Han har ju haft lite problem med benen (vet inte riktigt vad det var) och stått halt förut ett tag men nu är han tillbaka och går tilloch med med på vissa hopplektioner. Vilket han tycker är jätteroligt!
Tyvärr har jag inte så mycket bilder på honom men jag ska fråga några fotoglada kompisar.
PERSSON OCH BEA typ och fler? Haha. Ni får gärna kommentera om ni har bilder eller info om honom som ni vill lägga till (detta gäller alla).
Men Lina kan inte du berätta om honom när du var medryttare? Och var? :)
Lägger upp lite bilder från våran hemsida. Dom lär du ju redan ha sett iof :P
KezoKezoKezo

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Rebecka Persson

Kezo är en underbar häst med ett hjärta av guld. Finns det nån roligare häst att rida?



Kezo fick en senskada för typ två år sen på ett av frambenen, men nu är han helt återställd. Han får dock inte hoppa lika mycket längre.



Vet att jag har en bild på honom, från betet i somras...

2011-02-10 @ 21:40:55
URL: http://thehappylife.blogg.se/
Postat av: Lina

Lite sent, men jag vill iallafall svara :)

vad roligt att höra att han mår bra, vi hade nämligen honom innan han kom till er.



Och den hästen har verkligen ett hjärta av guld, ingen tvekan om det.



Ni får pussa honom och ta hand om honom så väl ni bara kan.

Ska faktiskt ta och hälsa på honom det här året iallafall.

/lina

2011-05-17 @ 16:32:47
URL: http:// Kezo's fd. medryttare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0