söndag

Idag var det upp tidigt för att åka och tävla Sthlmscup mot Mälaröarna. Jag fick en kuse vid namn Amadejs. Och vi var, hör och häpna, långsammast haha. :) Men ingen rivning och vi vann iallafall :) Efter det var det bara att skynda hem och dressa mig lite innan jag åkte och mötte bagartjejerna för brunch. Skitgott. Sedan lämnade jag tillbaka min kavaj. Den var inget för mig och sedan övningskörde jag och pappa i kaoset. Nu sitter jag och chillar. Försöker få ihop en årsberättelse. Går inte så toppenbra. Help me?

Amanda, jag, Maja, Gunilla.
Mina tre tallrikar hehehehe (tre av många)
Lite efterrätt

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter stället ni är och brunchar pa och vad kostar det?! Jag har det toppen, just nu solar och badar vi och har blivit riktigt bruna!! Avis eller? Puss storasyster

2011-02-14 @ 01:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0