trött

Fick en kommentar av Jennofer att Victor är hennes gamla lärares son. Hehe du behöver ju inte visa det inlägget till henne :P Om du hade tänkt det. Hoho.
Och systeryster. Vi har brunchat på olika ställen. I söndags på restaurant 54. Kostade 200:- Andra gången på Nordic Lights. Kostade 235:- :)
Idag har jag jobbat med tönten och Carmen. Gick bra. Nu har jag kollat klart på säsong 1 av "Ska Du Säga". Bästa. Bara tre säsonger kvar :D
Alla <3-ans dag idag rå :) Bryr mig inte så mycket. Skulle vilja va fett pigg så jag kan gå ut och typ kröka, med mig själv :P Nejmen såg något om att Sabina och Emma ska äta i stan och typ skrev kanske alkohol efter. Så jag blev fettt sugen. Men njaaaa, är skittrött och jobbar imöra.
En sexig man.

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, det är lugnt. jag tänkte inte göra det ;D

2011-02-14 @ 22:14:57
URL: http://hurricane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0