en onsdag

Hallojsan mina små vänner..
Dagen började med att jag (vänta ska bara hämta kaffe) (så) och min syrra tvättade kläder. Sedan åkte jag och hämtade mitt internet. Sedan åkte jag in till stan och mötte upp dom fina, Cecilia och Johanna. Vi gick och åt på John Chris. Min favoritsallad <3. Därefter gick jag och köpte en klocka. (Vet att det är samma som din Emelie hehehehe, men den är så fittsnygg)



Sedan gick vi förbi hötorget och jag köpte ett par Brillz.. Typ såna som My och Persson har (A) 60:-
Sedan gick vi till Siba och jag köpte högtalare inför bl.a Falsterbo :D

Sedan gick vi till chokladfabriken och tjockisåt, goooooott.
Det hänger på kontakterna ;)
Och en annan sak! På john Chris köpte jag den här drickan som alla bloggare snackar om. När jag först smakade på den så ba mm den va ju god. Sedan efter typ en klunk till blev den uuuschibuschi. Den var söt och så var det liksom geleklumpar i. DISS!¨
OCH OOOOOOOOOOOOOOOOMG. JAG SÅG DESSIE PÅ STAN. HUR COOLT LIKSOM...

/KÄCK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0