:)

Somnade till lite efter att jag bloggat. Vaknade av att Tobbe ringde och undrade om jag kunde ta det sista i bageriet. Vara bara en cross deg som skulle köras och surdegarna. Tog bara 45 min.  Också blir det kanske en liten utgång idag. Jag ska hem till en tjej som jobbar i kassan nu och så ska vi käka och föra lite. Sedan gå till utestället här som heter Bakfickan. Sen får vi se vart kvällen leder. Jobbar trots allt imorgon men man lever bara en gång i livet :) Eller hur ? :) Nu ringde hon precis så ska väl börja röra mig..
Och vet ni vad! Ett i-landsproblem! Jag har ingen hårfön -.- Ska låna hennes men måste verkligen köpa en när jag är hemma i sthlm.
Har på mig min nya svarta långklänning. :) Om ni undrade assååå haha. Orkade inte raka benen.
Tog en liten bild precis. Ser ut som the grudge :)
Tänk på mig inatt när ni sover <3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0