London

Liten bildbomb från London. Haha la typ bara upp dom bästa fotona. Men måste typ förklara alla för det är massa internskämtsfoton haha.

Jag och Lakey första kvällen vid London Eye
Jag vid Big Ben. Turist..
Thorpes Park. Asså det där är den bästa karusellen ever! Och på bilden är det min Gullis!
Jag och sötaste Malin fightade. Klart som fan att jag vann!
Jag och Gullis i den där sjuka karusellen. Ni ska se mitt ansikte i närbild :P
Schysst bränna ;)
Jag och Pernilla hos Elsa. Hade sjukt kul med Pernilla, Malin och Bus. Vi garva typ sönder.
Pernilla (hon pratar norrländska! haha underbart), jag, bus och Malin
Jag kunde köpa alkohol :O Typ enliters flaskor. 23 kronor typ :O Sjukt
Pigg tjej dagen efter... På starbucks.
Efter att Lakey ridit. Asså det var sjukt kallt och jag hade bara shorts så jag fick ta vad jag kunde få hahaha. Så jävla ful. Och det roliga är att jag gick sådär också :P
HAHAHAHAHA veckans bild. Underbar. Kolla mig i bakgrunden. Ser ut som en jävla tant hahahaha. Vi dog typ för den här.
Lite nattkrök.
Hahaha asså  jag orrkar inte ens förklara. (Lakey trodde att vi inte skulle komma med...)
HAHAHAHAHA den här är också skitrolig. Kalle kom på att han tappat sina glasögon och det var skiiitmörkt ute. Så jag började fota marken för att hitta dom. Men det gjorde jag inte. Men sen gjorde Lakey det ändå och då kollar hon på bilderna på kameran och ser att jag fick med dom hahahahahaha. Okej typ bara vi som tycker det är kul :P
HAHAHAHAHA. Vi satt på planet och Lakey skulle skaka sin flaska och så var korken av hahahaha. Så jag fick allt på mig. Dog.
Underbar vecka. Tack älskling <3
Och tack Malin, Pernilla, Bea, Oliver, Gullis, och Kalle :) Och familjen Lakey såklart :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHA 2 for 2, 2 for 1 NO 2 for 2 pounds.

2011-06-12 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0