London

Yeeeah. Im in London. Och jag har varit här sedan igår :) Sweet. Igår mötte Oliver och Rebecca mig på flygplatsen. Sedan åkte vi hem och bara lämnade av grejerna och bytte om och sedan åkte vi och mötte Lakeys kompisar för att äta middag ute. Åt en cheeseburgare. Gööött. Sedan åkte jag Lakey och Oliver (han pratar skånska!!!) och kollade på London eye och Big Ben. Sweet. Sedan åkte vi hem, jag fick träffa Madde. Vet ni hur stor hon har blivit? Asså inte fet liksom men låång. Hon har växt om mig. Och så kom hon hem från bal och hade klänning och klackskor. Herregud man känner sig gammal. Iallafall så somnade vi ganska sent. Men sedan var det dags att gå upp tidigt för att möta upp lite folk för att åka till Thorpes park. Ett stort nöjesfält. Typ åttiotusen gånger större än grönan. Och shit vilka karuseller. Och Lakey åkte allt! Det var awesome. Orkar inte beskriva mer men ni kan kolla här (http://thorpepark.com/) . Asså stealth var den bääästa karusellen ever. Men jag har ont i halsen nu eftersom jag alltid skriker som en stucken gris.

Men nu är det dags att chilla lite innan vi ska fixa oss och dra och äta och sen åka hem till Elsa och hänga typ.

Ciaaoo! Eller byebye kanske man ska säga.



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0