Lördagen

Tänkte berätta lite om lördagen. Jag gick hem och duschade och så och sedan gick jag till Sara och vi käkade kyckling sallad och drack ltie cider och åt lite melon.
Sedan gick vi till värdshuset där Saras kille jobbar. Så hälsade på lite folk (försökte skaffa mig vänner :P) och sedan satte vi oss i sista solen och drack en drink. (Ingen av oss brukar dricka drinkar men det var dags i lördags :))
Sedan gick vi upp och spelade biljard. Sara vann två av tre matcher (jag vann den viktiga då förloraren fick bjuda på en drink). Sedan gick vi vidare till utestället här som heter bakfickan. Det var bra drag, bara att alla var typ 40+ haha. Men jag hade kul ändå. Klockan tre gick vi därifrån, kom i säng vid fyra och började jobba sex. Ni kan ju fatta hur jag mådde. Skit. jag ville bara dö haha. Spydde typ femtioelva gånger. Sedan när jag äntligen fick gå hem sov jag från att jag kom hem (typ tolv) till imorse när jag skulle jobba igen. Haha. Sjukt skönt. Nu väntar jag på Sara så ska vi äta. Ska powernapa lite innan tänkte jag :) Ciao!

Sista bilden, typ klcokan 4 haha.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0