Ojoj

Igår var vi ju på Sabinas mottagning. Jättetrevligt. Skitgod mat och gratis fylla :) Älskart. Haha. Sedan skulle vi dra till Laroy. Sjukt lång kö. Vi stod där ett tag men sen tröttna jag. Träffade ett gammalt ragg och vi drog hem till mig istället. Spelade typ kort ett tag och drack en varsit 2,8 haha. Sedan så låg vi ju såklart. Och efter så gick han på toa och när han kom tillbaka så ba: Eeh asså det är lite pinsamt. Jag vet inte om du har fått mens eller min sträng har gått av.

Hahaha så jag går till toan men jag har ju inte mens längre så förstod att det inte var jag. Så går jag tillbaka till mitt rum och tänder och då är det värsta fläcken i sängen haha. Och jag ba: Men guuuud vad coolt. Nu kan jag checka av det på min to-do list haha. (Jävla tur att det hände med mig och inte någon lättgenerad tönt haha) Så jag ba garva, så vi bädda rent och sov. Imorgon drog vi oss lite, sen skulle han iväg och jag tog tag i mitt liv och gick och handlade. :) Nu väntar jag på att Maja ska komma så vi kan kolla på Red Riding Hood. Om hon inte glömt mig :)

Haha ursäkta för bilderna men jag fick faktiskt lägga upp dom haha. :) Värsta stänket hahaha. Jag lekte typ csi och ba: men det kan inte va när jag sög av för då hade jag fått i fejset (najs liksom haha), och med tanke på stänket måste det varit... blablabla höll jag på :)

Och alla som säger att jag är störd hela tiden. Liiiite ibland kanske (A)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: rebecka

fyfan va äckligt! hahahahaha



har din mamma sagt nått?

2011-06-02 @ 17:13:18
URL: http://thehappylife.blogg.se/
Postat av: Miranda

jag ska också se rööööödluvan!



2011-06-02 @ 18:30:56
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0