Outisland

Hellojsan. Idag var jag på jobbet klockan kvart över sex. Har lite flex mellan 6/7- skönt. Och det tar ju typ en sekund dit så :) Iallafall så var jag där i typ fyra timmar innan jag fick gå. Gick till en strand och solade och läste lite innan solhelvetet gick i moln och det blev skitkallt. Så jag gick till bageriet och drack lite kaffe och åt en croissant. Godaste <3 Och nu ligger jag i min säng och ska powernapa. Sen blire en dusch och sedan om jag orkar så tänkte jag gå en sväng på ön och försöka bli inbjuden till ett grabbgäng hahahaha. Men vi har ett problem! Jag har ingen hårfön! Jag får väl knacka dörr tills jag hittar någon som har :P (bor liksom i en villa med massa rum)
En bild på väg till stranden. Landet <3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0