Peter

Igår åkte jag och Lakey till stan, mötte upp Sara och sedan åkte vi till Enskede Gård. Vi pyntade flaket och sen var det dags för My och Carlsson att springa ut :) Sedan åkte vi flak och det var feeeett. :) Sedan åkte vi hem till My och duschade och grejer. Var sjukt äcklig. Sedan var det hennes mottagning, och sedan gick gänget över till Carlssons mottagning. Där krökade vi lite. Sedan åkte jag och My och en kille in till stan och mötte upp Mys brorsa och hans två kompisar. Vi krökade mer och sedan åkte vi till Solidaritet. Lyckad kväll :) Sedan tog jag bästa bussen hem och däckade. Idag åkte jag först och lämnade mamma på mottagning. Sen åkte jag hem och chillade tills Maja kom och vi åkte ner till stallet. Först i markarbetesgruppen fick jag Tori. Vi hoppade och det gick jättebra. Sedan fick jag hoppa istället för Amanda och då fick jag Petter :D Har inte ridit han på tusen år och har bara ridit honom en gång. Och så fick alla i hoppgrupperna välja inne eller i skogen. Jag tog inne eftersom det bara var jag och Emma som ville det. Grymt skönt att vara två. Och det gick jättebra. Han var tillochmed lite fin på framridningen :) Och han var underbar att hoppa. :) Sen åkte jag och Maja till Ica Maxi. Sedan åkte jag hem och duschade och sedan hämtade jag mamma :) Nu chillar jag galet. Väskan är fortfarande ouppackad. Men det får bli imorgon  :)

Har två filmer från idag på min mobil men vi tar dom imorgon :)
Så istället får ni en bild på my love haha :) Så söt



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0