Shopping

Jag har äntligen tagit mig i kragen och packat upp allt från London. Och för eran skull har jag fotat allt :)

Mina skoooor <3 Asså dom två översta. To die for - Deichman - Primark - Ringfetish
Älskar klockan - Vet inte riktigt varför - sweet - Alla mina ringar <3
Supersköna trosor - Tänkte detta till min nya klänning men helt fel nyans - Primark - Älskar shortsen.
Primark - Primark - Lite andra färger än vanligt :)

Asså alla bilder som kommer nu är typ cp hahaha. Asså jag orkade inte byta bhar och grejer och sen hade jag helt plötsligt inga byxor hahaha. Ursäkta mina sexiga trosor...
Okej måste förklara om vissa grejer. Typ shortsdressarna. Är ju inte riktigt min grej men blev lite kär. Sååå  sköna. Sedan den långa byxdressen :D SÅÅÅÅ SKÖN. Asså jag tänker mig mysa i hemma inte ute haha. Älskar kjolen också. Och den är i exakt samma blå som mina blåa högklackade. Loooove it !
Och jag kan nog möjligtvis vara den fulaste människan någonsin ibland :P Asså när jag kollar till vänster kollar jag på tv. :P Och näst sista bilden fick en tjej skitkonstig present haha.
Any questions?

4 par skor
2 väskor
8 ringar
1 klocka
1 halsband
10 trosor
5 shorts
5 mjukisshorts
1 skärp
3 byxdressar
1 bhgrej
1 kjol
1 kofta
5 blusar
2 linnen
1 klänning
4 par skor
2 väskor
8 ringar
1 klocka
1 halsband
10 trosor
5 shorts
5 mjukisshorts
1 skärp
3 byxdressar
1 bhgrej
1 kjol
1 kofta
5 blusar
2 linnen
1 klänning
Räknade precis ihop kvittona och det landade på ca 7000 kronor :D Jag som trodde typ 10 lax haha. Vad bra

/KÄCK


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahah asså jag döööööööööööör

2011-06-12 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0