sovaaaaaaaaaa

Heeej buddies :)
Igår efter jobbet gick jag hem och solade lite, sen blev det moln så jag gick in och la mig. Och vet ni vad! Då hör jag att det krafsar under min säng, så jag kollar försiktigt ner under sängen och där springen en fucking RÅTTA på typ ett kilo. (en näbbmus på typ 3 gram men aa). Och jag hatar möss/råttor så jag typ flippa. Men så orkade jag inte flippa så jag skulle fortsätta sova. Och då låter det som om det krafsar I sängen. Då får jag typ panik och springer ut och lägger mig på min filt istället. Och smsar Sara som får komma och ta ut den. Hehe. Och den var ju faktiskt väldigt söt. Men inte i mitt hus. Sen drog Sara och jag typ blundade en sekund. Sedan gick jag hem till Sara och duschade och fixade mig innan jag mötte upp Sebbe. Vi satte oss i seglarbaren och väntade på Malin, Lukas och Annica som kom efter ett litet tag. Vi käkade god mat och så innan vi begav oss mot Sebbes båt för att hämta dricka. Jag fick köra moppe :D Sedan åkte vi hem till Malin där vi fem krökade. Tänk att man kan ha så kul, fem pers i en soffa.

Alkohol <3 haha :) Efter massa kult slocknade vi allihopa där. Imorse körde jag Malin till jobbet (hon har inget körkort än så hon är lite fegiiiiiis :P) och jag gick hem. (Hon bor en bit från jobbet. Asså hon jobbar i kassan på bageriet:)) 

Bara så ni vet så har jag sovit sjuuuukt lite dom senaste dagarna. I fredagskväll la jag mig 22.00 och gick upp ca 03.30. Sedan jobbade jag på dan. Sov från typ 21.00-23.00 och sedan gick jag ju ut. Mellan utgången och jobbet den natten sov jag ingenting. Jobbade klockan 04.00. Sedan idag sov jag inte middag heller. Vi somnade väl typ 01.00 Igår. Var väl vaken ca 35 timmar om man inte tänker på 21-23 sömen :P
Så nu är det dags att sussa.
I miss you all in sthlm :) Falsterbo om fucking 5 daaaaaaaaaaaar

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0