Tisdag

Hollaaaa bloggen :)
Började jobba klockan tre inatt med Tobe :) Haha. Gick skitdåligt idag. Men inatt ska jag jobba själv (sicket ansvar ;)) men det kommer nog bli bättre. Efter jobbet kom Sara, Hampus och Eddie förbi och frågade om jag skulle följa med och åka bil. Det ville jag. Vi åkte till massa klippor och picknickade och tog oss över ett djävulsgap :P Ni får film imorgon. Och måste låna en sladd av Hampus så jag kan föra över alla bilder från mobilen. :) Efter picknicken och bilåkandet åt vi hamburgare hos Sara och sedan va vi på Wärdshuset och spelade biljard. Jag och Hampus vann faktiskt sista av tre matcher :P sämsta ever. Men nu måste jag sussa.
Har iallafall haft en grym dag. Har varit sjukt flummig, inte skrattat såhär mycket på länge. Bra väder också. Ibland är livet underbart :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0