Trööööööött

Jag sov seriöst typ en timme inatt. Gick verkligen inte att somna. Idag åkte jag ju till Utö där jag ska jobba i sommar. Eftersom Tobbe behövde ha kvar två polacker som ska bygga lite kan inte jag flytta in i min söta stuga ännu för Tobbe bor där. Så jag fick ett rum som tillhör Utö Wärdshus. Litet men mysigt. Idag efter jag kommit hit och släpat min suuupertunga väska upp och ner för en fucking jävla backe gick jag till bageriet och började jobba. Kändes riktigt bra att få komma in i ett bageri igen. Nu sitter jag i bageriet och väntar på att några bröd ska bli klara så jag kan få gå hem och sova. En tjej som jobbar frågade om jag skulle gå till "bakfickan". Men icke idag. Kanske om jag orkar imorgon. Måste ju kolla läget här ute. Vill bara ha soooool. Nu har jag iallafall kommit till rummet (jag sparade som utkast haha) och ligger nerbäddad i min lilla sängis :) Godnatt lovers <3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0