Normala brudar...

Igår på väg hem från stallet åkte jag till Donken och köpte mat. Sjukt gott. Fick typ hur mycket som helst för 43 kronor. En hamburgar, 4 nuggets, en liten cola och en liten pommes. OCH minimorötter! Amagad haha :) Aja jag chillade galet innan jag fixade mig och åkte mot stan för att möta upp tha Sjöstedts. Och såklart var deras tåg sent... Tillslut kom dom iallafall och vi åkte mot Gullmars. Och vet ni vad folk gjorde vid bussen? Dom köade. När det var 7 minuter kvar hahahaha. Jag, Emma och Sara blev helt förundrade men ställde oss snällt i kö haha. Vi kom tillslut till 3s där det var trevligt folk i ett partytält. Vi körde lite lekar innan vi skulle gå och ta sista bussen hem. Som vi såklart missade haha. Så vi stod där asslänge och fotade massa självutlösar foton. Sen tog mina batterier slut -.- Jag som nästan alltid har med mig nya :( Iallafall så satte vi på musik istället och började dansbattla hahahahahaha. Sedan sjöng jag och Sara en fin duett........ Sen tog vi taxi till tyresö centrum, sedan buss till sergel, och sen buss hem. Sen däckade jag. Nu håller jag och syrran på och tvättar och sen ska jag få träffa min älskling Cissi (och kanske Johanna :))
Ni får lite bilder :)
Haha älskar bilderna. Det var en vi ba: SE UT SOM BLOMMOOOOR! Haha och sedan tar vi självmord haha. :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

hos mig hade det kostat 42kr...... hohohoho

2011-06-15 @ 19:02:05
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0